بیشترمردم قادر نیستند بر این حجم باور نکردنی فیلم های ویدئویی در چنین شبکه هایی فایق آیند.کسب موفقیت در چنین سایت هایی، طبق معمول، غیر قابل دسترس و دارای رتبه بندی بالاست و در عین حال که می تواند برای حرفه ی شما سودمند باشد اما بستگی به درک شما از تفاوت های ناچیز بین آنها دارد.بنابراین باید نگاهی دقیق تر به هر یک از این شبکه ها انداخت .

 

یوتیوب (YouTube)

بدون شک یو تیوب بزرگترین ماهی این آبگیرجهانیست.کاربران یو تیوب عمدتا طرفدارتفریح و سرگرمی هستند.شما می توانید به شیوه ای سرگرم کننده اطلاع رسانی کنید اما این روش در مورد مسائلی که بر فروش محصولات تاکید دارد وهمین طور در مورد لینک های وبسایت مفید واقع نمی شود. یوتیوب تنها حول محور یک شبکه ویدئویی می چرخد وبه هیچ وجه ارتباطی با دیگر صفحات الکترونیکی ندارد.

تنها فیلم هایی را آپلود کنید که به همان چیزی که قصد دارید خرید و فروش کنید توجه می کند نه چیزهایی که به موضوع شما ربط ندارند. ویدئوهای نمایشی بسیار مناسب یوتیوب هستند. موارد دیگری که باید به خاطر بسپارید :

فیلم های یوتیوب به صورت رایگان آپلود می شوند.

 • درنوشتن شرح تصاویر و فیلم های خود از کلمات کلیدی استفاده کنید. این روش برای افزایش دید آنلاین فوق العاده ست.

با گذاشتن پست های جذاب مطئن شوید که بر مخاطب خود تاثیر می گذارید. حتی می توانید به آنها اجازه رای دادن بدهید.

پس از توصیف محصول در فیلم های خود به صورت عملی هم آن را نشان دهید.

تله های یوتیوب

این سایت با رقابت شدید برای جلب توجه کاربران طراحی شده است.

 

Vine

واین پلتفرم اشتراک گذاری ویدئو، یک اپلیکیشن تلفن همراه است. واین به کاربران و مخاطبان امکان می دهد که به راحت ترین شکل ممکن با هم تعامل داشته باشند.آنها این کار را با رد و بدل کردن نظرات در مورد محتوای فیلم انجام می دهند.از آنجا که واین یک برنامه نوپیداست هنوز خیلی پر جمعیت نیست اما به نظر می رسد که شهرتش در حال افزایش است.

چطور بهترین استفاده را از واین بکنیم؟

همیشه توجهتان به این باشد که با اجتماع در تماس باشید. واین یک شبکه اجتماعیست بنابراین ویدئوی شما باید بر همین اساس باشد.

واین مشوق بسیاری از خلاقیت هاست بنابراین لازم است که شما هم به موضوعات جالب توجه بپردازید.

واین یک برنامه embeddable  است.

 مضرات واین:

واین از حجم بالا حمایت نمی کند.

در واین محدودیتی وجود ندارد .

 

 

 Vimeo

ویمیو تقریبا کمی ازیوتیوب کوچکتر است.با این حال مخاطبان ویژه اش می تواند یک مزیت باشد. در اینجا به چند نکته برای استفاده بهتر از ویمیو اشاره می کنیم :

آنچه ارائه می کنید مورد دلخواه مشتری باشد.

شما میتوانید رنگ های پلیر  را تغییر دهید تا با برند شما هماهنگ شود. همچنین می توانید از تبلیغ دیگر آگهی ها در ویدئوی خود جلوگیری کنید.

تعامل بهتری با مخاطب خود داشته باشید.

ایجاد یک فروم باز که بازدیدکنندگان بتوانند نظرات خود را در آن بیان کنند محرک خوبی برای بازگشت آنهاست.

روی حفظ یکپارچگی خود به شدت تمرکز کنید.

ویمیو یک ابزار عالیست چون کمک میکند تصویر خود و همچنین یکپارچگی را تقویت کنید.

•  می توان روی نام های تجاری تمرکز بیشتری داشت .

شما آزادید که کاری کنید فیلم هایتان بیشتر از یک سرگرمی باشند.

بالاترین کیفیت:    این سایت نیاز آنهایی را که به دنبال رضایت از کیفیت هستند برآورده می کند بنابراین اگر این ویژگیِ برتر محصولات شماست مخاطبین ویمیو قدردان آن هستند.

استفاده کنندگان سایت این اختیار را دارند که thumbnails  انتخاب کنند

مضرات ویمیو:

ویمیو ابزار مناسبی برای بهینه سازی موتور جستجو نیست چرا که نقش عمده آن در اجتماعی کوچکتر است.

مبالغی برای تبلیغ محصولات دریافت خواهد شد.

آپلود فیلم ها مخصوصا با یک اکانت رایگان زمان بیشتری می برد.

 

Instagram

اگر به دنبال یک استراتژی بازاریابی هستید که سنتی باشد و در عین حال از تکنولوژی ساده ای برخوردار باشد اینستاگرام یک گزینه ایده آل برای شماست. این شبکه به شما امکان میدهد که نام تجاری خود را همچنین از طریق عکس تبلیغ کنید.

در اینجا به چند نکته در مورد چگونگی استفاده از اینستاگرام اشاره می کنیم :

یک پروفایل قابل اعتماد داشته باشید. به شدت توصیه می شود که یک پروفایل بی کم و کاست به مخاطبینتان ارئه دهید.

برای پوشش خبری گسترده و تعامل بیشتر به سایت های رسانه های اجتماعی دیگر بپیوندید . همچنین سعی کنید با افرادی در ارتباط باشید که به چیزی که برای عرضه دارید علاقمند باشند.

اینستاگرام جاییست که آدمها با هم در ارتباطند.خوب نیست این احساس را داشته باشند که توسط یک ماشین یا برنامه سخت افزاری اداره می شوند.

فراموش نکنید که درمندرجات خود از هشتگ استفاده کنید. این باعث می شود دیگران در زمان استفاده از اینستاگرام به آسانی با مندرجات شما مواجه شوند

در اینستاگرام امکان ویرایش کلیپ ویدئویی وجود دارد. همچنین برای داشتن دید و وضوح بهتر می توانید فیلم ها را استیبل نگه دارید .

این شبکه بخشی از فیس بوک است به همین دلیل اتصال در سطح بالا تضمین شده است.

طول مدت هر فیلم ویدیوئی کاربران باید بالاتر از 15 ثانیه باشد.

می توانید thumbnail شخصی خود را داشته باشید.

مضرات اینستاگرام :

برای کاربران گزینه " لوپینگ " ارائه نشده.از آنجا که لوپینگ یک ابزار پرارزش در بازاریابی ویدئوییست این یک نقطه ضعف به حساب می آید.

ضمیمه کردن متن با اپ ممکن نیست.

این برنامه embeddable نیست.